Cream Eyeliner från e.l.f.

Jag älskar min cream eyeliner från Eyes Lips Face! En av få saker därifrån som höll måttet. Jag har testat cream/gel eyeliners från Kosmetikan. De sitter som berget, men först kladdar de på hela ögonlocket och sen fastnar de så. Inte snyggt. Så dom har jag bara under ögat. Blev lite besviken då jag faktiskt äntligen beställt hem färgade eyeliners. Men så kom jag på idag att jag gillar ju min svarta från e.l.f.! Och den sitter bra på ögonlocket. Så jag funderar starkt på att köpa några färgade gel eyeliners därifrån!

Cream Eyeliner från e.l.f. kostar ca 36 kr (beroende på kursen) och finns att köpa här.

Metallic Olive, Copper, Gunmetal, Purple, Midnight
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0