Shopping och 80-tal!

Idag har jag varit på födelsedagsfika hos min vän Tina! Hon fick lite blommor av mig. Det bjöds på kaffe, kaka och två sorters cheesecake. Hon är grym på att göra cheesecake! ;) Stannade där kanske 2½ timmar.

Drog sen vidare till A6 en sväng. Och det var en ganska rolig upplevelse!
Provade två plagg på H&M. En blus, vars modell jag gillar och redan har några liknande plagg. Men det blev väldigt 80-tal! A la Mrs Bundy, ni vet.. ;) Och en långklänning, mest för att kunna garva åt den. Men den var faktiskt fin, så jag köpte den! =) Lite Mrs Adams över den =P Tvingades pröva en topp på Vero Moda, även där blev det lite väl mycket 80-tal!

Långklänning från H&M 99 kr. Påminner lite om Mrs Adams, eller hur? ;)

Toppen från Vero Moda. Kollade aldrig priset.

80-tal, eller hur? Kände mig verkligen som Mrs Bundy!
Kan ju tillägga att min storasyster säkert såg ut exakt såhär på 80-talet! ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0