Shopping med syster

Det blev en runda på stan idag med lillasyster. Hade väl egentligen inte tänkt köpa något, bara en latte från Kahls.. ;) Men efter att vi gått runt lite så avslutade vi inne på Make Up Store. Och där hittade vi faktiskt massa fint! Köpte äntligen en body mist, som är mycket bättre att ha på sommaren än parfym! Skonsammare för huden. Man slipper missfärgningar i solen och utslag, som jag själv kan få av vanlig parfym sommartid.

Orkade inte engagera mig i att ta bra bilder. Jag är lite småförkyld och har huvudvärk.
Så jag tog några snabba bilder. Tvingades "redigera" bilderna på Henkes dator eftersom min har pajat. Han har inte Photoshop, därav "redigera". 

Diverse shopping från Make Up Store



Nailpolish Corrector (med tre refills) - 150 kr

Microshadow Sultan - 75 kr (ord. pris ca 145 kr)

Body Mist Champion Deluxe - 225 kr

IsaDora nr 96 Glittering Top Coat - 34.50 (ord. pris 69 kr) (Kicks)

Ankelstrumpor - 89 kr (New Yorker)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0