Nytt från b.young

Det blev en fika och lite shopping på stan idag. Precis innan stängning slank jag in på b.young. Dom håller på att renovera sin lokal. Den är nästan dubbelt så stor. Ljust och fräscht! De skulle få nya golv också så fort byggkillarna kommer tillbaka från semestern.

Jag hade LÄTT kunnat köpa allt i butiken! Helt i min smak! Och nu kommer höstmodet, aka stickat!
Jag älskar stickat! Höstmode är lätt min favorit då jag kan bränna massa pengar! Hur som... Dom hade ju självklart lite rea, och jag hittade en jättefin topp av kortare modell. Inte helt min vanliga grej, men jag gillar´t!

Topp från b.young, 69 kr (ord. pris 299 kr) Skulle vara 50%, vet inte hur de fick ihop det...

Närbild på de fina knapparna.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0