Köpt mig mitt andra läppstift från YSL

Jag har YSL-läppstift nr två i min ägo! Jag kunde inte hålla mig och köpte ett till! Jag och Henke skulle flyga hem från Spanien, och i tax freen såg jag att YSL kostade en hundralapp mindre än här hemma. Så jag köpte ett! Denna gången blev det stiftet som jag spanat på från första början, Caress Pink.

Caress Pink är härligt mörkrosa, inte för skrikig och inte alltför diskret. Konsistensen är underbart mjuk och den känns väldigt återfuktande. Den håller bra, och när man väl behöver bättra på så finns inga torra rester som det annars gärna gör med billiga läppstift. Jag älskar YSL!



YSL Rouge Volupté nr 9 Caress Pink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0