Kommer att bli eBay-beroende!

Måste skaffa mig ett konto på eBay! Varför betala 249 kr när man kan betala 67 kr på eBay?? Och då är det dessutom fri frakt! Funderar på att köpa denna mini högtalare till min mobil. Det finns nästan inget till HTC Gratia/Aria i Sverige, så då vänder jag mig till eBay! Förutom att där finns mängder med spännade saker så kostar det nästan ingenting!

Ett annat exempel är ett leopardmönstrat bling-skal som jag spanat på.
Bara skalet, utan frakt, kostar i Sverige 199 kr. På eBay, där man dessutom för en pekpenna, hörlurar och displayskydd i samma paket, kostar det 125 kr! Och det är inklusive frakt! eBay, here I come!

Bass Buddy Speaker
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0