Trött.....

Idag har jag varit riktigt trött... Jobbade 10-13. Må låta futtigt, men jag var väldigt mör i axeln efter dagens pass... Efter jobbet åkte jag till Ikea och Rusta för att köpa lite småskit till lägenheten. Vill ha en byrå till badrummet, men hittar ingen! *suck*

Åkte sen till Kålgården för att tömma det sista i lägenheten. Blev några lampor kvar bara. Var hemma runt kl 18. Somnade i soffan med min underbara värmefilt jag fick i födelsedagspresent. (Jag fyllde 26 år i söndags, bloggar om detta en annan gång...) Vaknade runt kl 20, åt Henkes sista pizzabit. Somnade om igen. Vaknade runt kl 23. Hämtade tvätten. Åt lite smörgåstårta. Och nu tänker jag sova igen!

Flytten har verkligen tagit på kroppen... Plockar upp grejer och pular dagarna i ända. Känns som om det inte finns något slut på det... Idag strejkade jag. Ska försöka bli färdig imorgon...

Kan ju tillägga också att jag sov typ tre timmar inatt.. Vår nya säng är så grymt najs! Bästa sängen jag nånsin sovit i! Dock kände jag mig utvilad efter kanske tre timmar, så från kl 6-9 imorse låg jag vaken...

Nej, nu kallar sängen...

Kommentarer
Andréa

Sv: Gör det vetja :)

Tack så mycket!

2011-01-18 @ 10:24:37       Blogg: http://makeupartisten.nu
Hanna

så söt katt ^^

2011-01-19 @ 17:39:48       Blogg: http://hannamurtur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0