TiKei's Vanity

Det blir inte många sminkinlägg nu under vintern. Det är så svårt att ta bilder som gör skuggorna rättvisa, plus att isande kyla ger rinnande ögon som gör att jag undviker att sminka mig så mycket.

Men nu när det är nollgradigt ute används sminklådan mer! Idag har det vart fika och bio med mina nära vänner systrarna Lundahl. Så idag, liksom i måndags, valde jag att använda Vanity. Detta är en grå-beige glittrig skugga som går aningen mot grönt. Superfin, diskret och passar verkligen min kalla bleka hy!


Vanity
Kommentarer
Fotograf Jeanette Lindvall

sv. Tusen tack :) !



Okej, va skönt! Då finns det hopp ;)



Dock är inte jag så allergisk, men lite mot katter och skulle va underbart att ha en. Men kliar på halsen och i ögonen om jag gosar för mycket eller inte tvättar händerna. Men har funderat på att pröva någon av raserna som kan vara bättre om man är allergisk.



:)

2011-01-07 @ 22:43:03       Blogg: http://phokuseramera.blogg.se/
Fotograf Jeanette Lindvall

sv. Det ska jag absolut göra! :)



Hund skulle vara underbar men inte riktigt den tiden i livet just nu som vi skulle ha tid med den. Men nån gång, då blir det en sheetland sheepdog tror jag =).

2011-01-07 @ 23:29:26       Blogg: http://phokuseramera.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0