Gårdagens shopping

Igår var jag och Henke en sväng på A6. Tänkte shoppa upp mina presentkort som jag fått i julklapp. Men självklart, väl uppe på A6 så insåg jag att jag glömt presentkorten hemma! Men det blev lite shopping i alla fall, presentkorten kan jag ju alltid använda senare.

The Body Shop:
Shea Body Butter, 165 kr
Tvättsvamp, 30 kr
Make Up Store:
Eyedust Nightmare, rea 75 kr (ord. pris: 135 kr)
Angle Brush nr 110, 150 kr

Life:
Rosen Serien Läppcerat Lavendel, 119 kr

Note to self: Köp läppseratet med jordgubbssmak nästa gång, inte lavendel!
Köpte den med lavendel då jordgubb var tillfälligt slut..

Duchess kunde som vanligt inte hålla sig borta när jag fotograferar...

"Vadå? Jag har inte gjort nåt..."
Kommentarer
rosina

Sv: Okej va tråkigt ! men man måste ju ha användarnamn och lösenord på den bloggen. Du kan inte det möjligtvis ?

2011-01-12 @ 12:34:37       Blogg: http://rosiinaa.blogg.se/
Evelina

Hej! Tack för tipset! Den ska jag prova :D

2011-01-12 @ 14:02:55       Blogg: http://pappersplan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0