Syoss Color Protect

Idag har man vart hos sjukgymnasten. Vi insåg att jag har backat en del i utvecklingen. Rörligheten har försvunnit en del igen. Mindre kul... Blir möte imorgon med f-kassan, läkaren och chefen. Se hur vi ska gå vidare.

Efter sjukgymnasten träffade jag Madde. Vi gick runt lite på stan och sen fikade lite. Jag behövde billigt schampo och balsam, eftersom ekonomin är knappt existerande denna månaden... Så tänkte pröva Syoss. Har hört mycket blandade åsikter om detta. Vissa älskar det, andra hatar det. Upp till bevis!

Köpt på H&M för sammanlagt 80 kr.
Kommentarer
Jonna

tja tja.. jag undrar bara om du vill hjälpa mig fixa min blogg? jag stör mig på utseendet :P

2011-02-17 @ 22:33:59       Blogg: http://jonnapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0