Förvaring från Ikea

Idag har jag och Henke varit på Ikea och köpt en förvaringsmöbel.

Jag hade klurat ett tag på vad för förvaring som skulle passa bra i vårt förråd/städskrubb. Ville gärna ha lite hyllplan så man kan bygga på höjden, istället för att ha allt liggandes på golvet... Vill ha lite lådor till källsortering, och tomma hyllplan till annat, som kattmat, fotbad, pantburkar och lite annan skit som ligger därinne.

Funderade först på en kombination från serien Gorm. Men måtten passade inte riktigt. För stort eller för smått. Men vi tänkte åka upp och titta iaf. Då hittade vi serien Antonius, som egentligen är tvättförvaring. Men det passar lika bra till källsortering! =)

Nu måste jag bara montera den, sen kan jag se vad för vanlig hyllförvaring som passar till.
Denna kombination kostade 319 kr. En stor balja och fyra mindre trådkorgar.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0