Flip In Hair!

Detta verkar så enkelt! Alla har väl hört om clip-in extansions? Jag har ett set hemma. Men nu finns alltså flip-in. Det är som en hårträngs, som sitter fast längs med en ståltråd eller liknande. Denna placerar du enkelt över hjässan som en tiara =)

Då jag av någon anledning inte kan lägga upp youtube-klipp så får ni se ett fotokollage!

1. Placera håret över hjässan. Börja en liten bit innanför hårfästet i pannan.

2. Sära på håret så att ca 2 cm är framför örat. Dra ditt eget hår över tränsen.

3. Styla efter eget behov.

4. Ta enkelt bort håret genom att ta tag i håret baktill, och dra framåt över huvudet.


Filmklippet hittar ni här.

Flip-in hair finns att köpa hos bland annat:

Hairiffic Hair
De har tre längder. 31 cm (2 089 kr), 40 cm (2 279 kr) och 50 cm (2 699 kr). Det finns 26 färger. 100% äkta hår. De har 14 dagars ångerrätt på alla produkter. Frakten ligger på 75 kr (105 kr för REK). Kortbetalningar brukar inte kosta något, men här kostar det 12 kr.

Finest Hair
De har också tre längder. 30 cm (985 kr), 40 cm (1 265 kr) och 50 cm (1 485 kr). De har 33 olika färger. Håret är 100% äkta remy hår. De har 14 dagars öppet köp och nöjd-kund-garanti. De kvalitetssäkrar alla produkter innan leverans. Frakten ligger på 35 kr/beställning. Man kan betala säkert med Payson.

OBS! Notera att jag inte har någon egen erfarenhet av dessa två företag, det var bara de jag hittade när jag letade runt efter flip in-hår. Vid tidigare tillfälle hade jag tänkt beställa fejkhår från en billig sida, som senare visade sig vara oseriös. Men här verkar det billigare företaget (FinestHair) vara det mest seriösa. Det är iaf intrycket jag fått.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0