Seche Restore Thinner

Mitt topplack Seche Vite börjar ta slut. Det blir ju inte bättre av att det blivit segt. Såg ett tips på en annan blogg att man kan köpa Seche Restore. Restore återställer nagellackets ursprungliga konsistens. Det medföljer en pipett så man enkelt kan droppa i några droppar. Detta fungerar även på vanliga nagellack. Jag fick ta ganska många droppar, men måste säga att mitt Seche Vite ser mycket bättre ut nu. Har inte testat att måla med det än, men jag är hoppfull.

Restore Thinner tunnar ut innehållet i din nagellacksflaska till sin ursprungliga konsistens. Det kommer inte att minska i glans utan ersätter endast de ingredienser som har avdunstat från flaskan.

Använd genom att tillsätta några droppar Seche Restore och rulla flaskan långsamt. Fortsätt droppa tills konsistensen är helt återställd.



Finns att köpa på bl.a. Kicks och kostar 89 kr.
Kommentarer
Susanna

Undrat länge vilket topplack man ska satsa på, är det seche vite som gäller? Vars kan man köpa det?

2011-12-19 @ 20:44:33       Blogg: http://www.tegnevallgoldkuhl.com
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh vilken smart!! :D

2011-12-20 @ 15:52:39       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0