Önskelistan 2011

Jag önskar mig egentligen inget speciellt. Det jag har råd med köper jag själv. Det som jag inte har råd med blir rätt dyra julklappar... Men men! Det här önkar jag mig:

- Ett porträttobjektiv till min systemkamera. Finns ett som kostar ca 1000 kr (tror det är denna).
- En webbkamera med HD-video och 12 megapixel kamera (typ denna).
- Presentkort på Elgiganten.
- En kattkompis till Duchess.
- Biobiljetter.
- Diors parfym J'Adore.
- KMS California Curlup Wave Foam (finns bl.a. hos Lyko).
- KMS California FreeShape Hot Flex Spray (finns bl.a. hos Lyko).
- Seche Vite topplack.
(Finns bl.a. på Kicks).
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :D

2011-12-12 @ 21:50:37       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0