Njuter av min lediga dag...

...och tittar på The Blind Side. Extremt bra (verklighetsbaserad) film! Jag fullkomligt älskar den! Har skrivit om den tidigare, men den är värd att nämna igen. Den handar om en ung svart kille som blir omhändertagen av en vit kvinna och hennes familj. Han blir en i familjen och man får följa hur han kämpar sig mot framgång med stöd från sin nya familj. Jag tycker att det är fantastiskt att det faktiskt finns människor som ställer upp för helt okända personer. Underbar film! Se den!

Onsdagar är ju min lediga dag, och jag har hunnit både gå till frisören och handla julklappar.
Är sjukt nöjd med mitt hår! Min frisör är imponerad av hur fint mitt hår blivit. Knappt slitet alls. Bra kvalité. Och igår frågade en kollega mig ifall jag var nyfriserad. Då var det tre månader sen jag var hos frisören sist.. Så jag är stolt över mig själv som börjat ta hand om mitt hår!

Fina Jessica, min frisör, var dessutom så urgullig att hon skickade med mig en liten flaska av

KSM California FreeShape Hot Flex Spray, ett sjukt bra värmeskydd som sitter i tills nästa tvätt och håller din frisyr i trim. Har önskat mig denna i julklapp, så det var jätteroligt att få en liten flaska! =)

Efter mycket om och men lyckades jag dessutom pallra mig ner till stan och handla lite. Hade två julklappar kvar. En till Henke och en till vår julklappslek på julafton. Ingen som kunde göra mig sällskap, men det var faktiskt skönt att gå själv. Man gjorde sina ärenden. Gick bara dit man själv behövde och sen hem igen. Så nu har jag lite julklappar att slå in innan Henke kommer hem från jobbet!
Kommentarer
martina

nu har du chansen att vinna en valfri hårmascara från Ecoliving i min blogg, detta är en ganska ny men väldigt uppskattad produkt, så ta chansen att få testa den du också! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/11197/tavling-vinn-harmascara-fran-ecoliving/

2011-12-22 @ 20:05:12       Blogg: http://martinaolsson.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0