Hämtade mitt paket från Lyko idag!

Paketet kom redan i torsdags tror jag, men kunde inte hämta det förrän idag. Det är ju lustigt.. Jag hinner knappt hämta paketet med min senaste Lyko-beställning förrän jag blir sugen att lägga en beställning till.. =P Har blivit väldigt nyfiken på KMS, men det är en senare historia! =) Denna gången beställde jag detta:

Disp Core Beach Spray
Disp Selected Color Shampoo + treatment

Jag har fortfarande en del kvar av mitt shampoo och balsam från Tigi Bed Head. Så jag tänker göra slut på det innan jag går på Disp. Beach Sprayen är jag väldigt nyfiken på! Den har fått mycket bra kritik, och vann Amelias stora skönhetspris! Spännande, spännande! =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0