Skrytvarning!

Jag är såå himla grym! Ja, idag har jag all rätt att skryta! ;) So just hear me out. Har ju som sagt just köpt nya högtalare till stationära datorn. Jag bad Henke installera dom, men det gjorde han inte. Sen har vi vart hos hans päron ikväll. När vi stack hemåt dumpade jag av honom och Huttan och åkte hem själv. Och tänkte att, va fasiken, SÅ svårt kan det ju inte vara att koppla in några sladdar! Så jag började öppna kartongen.

Jag kände mig lite som ett barn på julafton som del för del packade upp mitt paket! Kollade lite snabbt i bruksanvisningen. Jo, det såg ju lätt ut. Jag ger mig annars aldrig på att koppla sladdar och installera program. Det är väl därför man har karlar? ;) Hur som! Det tog mig kanske fem minuter, och nu har jag ljud! Och vilket ljud sen! Ääääälska!

Det kanske inte är världens mest avancerade uppgift, men jag är så stolt över mig själv! =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0