Lite bilder från Amsterdam

Jag har legat sjuk hela helgen, så jag har tagit lite ledigt från datorn. Men idag börjar jag må lite bättre, har till och med orkat ta mig upp ur soffan och ut i friska luften. Jag håller på att rensa bilder för fullt, så det kommer förhoppningsvis dyka upp lite nya inlägg nu. Men jag tänker börja med lite bilder från Amsterdam. Har 285 bilder, men riktigt så många orkar jag inte ladda upp! ;)


På flyget till Amsterdam. KLM har bekvämare säten, och bjuder på mat och dricka!


Torsdagen och fredagen var lugna. Lite fönstershopping, fika och lite vin på kvällen.


På lördagen var det dags för Gay Pride Festival! Båtparad istället för bilparad (bild 3+4).


Massa folk överallt. Dom sitter till och med i fönstren.


Man såg några coola människor! =)


Kvällen avslutades på Rembrandt Square (bild 4).


Söndagen spenderades med shopping och seightseeing. Högertrafik på shoppinggatan (bild 4).


Vi "lånade" toan på ett 5-stjärnigt hotell (bild 1). Holländarna har blommor på cyklarna (bild 2).


Trevånings cykelgarage (bild 2). Avslutade helgen med te, fika och en film (bild 4).
Kommentarer
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-08-15 @ 09:04:45       Blogg: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0