Handikappad...

Sitter här med nymålade naglar och försöker knappa på tangenterna utan att sabba lacket.. Tyckte det var dags att måla om naglarna, de såg inte så fina ut längre.. =) Men nu är jag nöjd!

Jag har "ny" dator också. Henke har köpt en ny stationär, så jag har hans andra. Den är förvisso också rätt ny. Det är lite smidigare att sitta vid en stationär än vid min laptop. som jag använder jääämt. Måste bara vänja mig vid tangentbordet... Nytt tangentbord plus nymålade naglar får mig att känna mig lagom handikappad just nu... Blir smått irriterad på mig själv när jag trycker på fel knapp...

Jag har massa ont i halsen. Igår natt kunde jag inte sova. Somnade 5.30... Har druckit två koppar te nu. Ska nog lägga mig i soffan nu, se en rulle eller nåt...

Over and out!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0