Donna hade gömt sig...

När jag satt och fikade med Erika idag så började det åska. Kanske bara en smäll, men ändå. Tänkte genast på stackars Donna som var ensam hemma... När jag kommer hem hör jag Donna, men ser henne inte. Det visar sig att hon gömt sig på den lilla toaletten. Vilket är lite fascinerande, för vi har satt gummiband från dörrhandtaget till en krok inne i badrummet så att Donna inte ska ta sig in. Duchess kattlåda är där inne, och Donna gillar att äta kattsanden...

Men åskan hade fått Donna att tvinga sig in genom den lilla öppningen till badrummet. Hon gömmer sig alltid i stora badrummet när det åskar, men den dörren var stängd. Stackarn. Så nyss envisades hon med att sitta i mitt knä, men nu har jag lagt hennes korg under skrivbordet, så nu sover hon tryckt där. Min lilla rädda kamphund...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0