Dags att sätta sig i skolbänken...

Ja, det känns minsann lite konstigt... Nu ska jag ju förvisso inte gå en lång utbildning. Det är väl snarare "kurser", som leder till att jag kommer bli diplomerad nagelterapeut. Imorgon börjar första kursen, som bara är en vecka lång. Då blir man manikyrist.

Det kommer bli långa dagar... Tåget går 6.30 och jag är tillbaka i Jönköping runt kl 19.
Men det känns helt okey att pendla. Det gäller ju bara en vecka, och tåget tar 1 ½ timme, så man kan plugga på tåget. Usch, nu måste jag försöka varva ner och göra mig redo för sängen och morgondagen. Har haft sjukt svårt att sova de senaste veckorna pga min hals, så hoppas jag somnar innan kl 4 i alla fall... =/

Lördagens outfit för en shoppingrunda i värmeböljan (läs: åskvärme).
Tunika från Vila. Linne från Gina Tricot. Skärpet tillhörde en gammal klänning...
Kommentarer
Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-29 @ 09:49:44       Blogg: http://yarp.blogg.se/
Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-29 @ 09:51:14       Blogg: http://yarp.blogg.se/
Madde- Makeupartist

Härlig outfit! :)

2011-08-29 @ 12:09:05       Blogg: http://braok.blogg.se/
Jenny - Hugos mamma

Vad roligt, lycka till!:)

2011-08-29 @ 13:20:09       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0