Tripp till A6

Lillasyste störde mig i mitt maraton och tyckte att jag kunde följa med till A6. Hon var självklart ute efter en latte från Kahls. Jag ät lite middag och målade på mig ansiktet, sen åkte vi iväg.
Väl på Kalhs behövde vi som vanligt inte säga vad vi ville ha, dom kan det nu =) Sen gick vi in på JC, där de hade jeans-rea! Me like! Jag har bestämt mig för att sälja mina billigare jeans och köpa två par dyrare. Och det passar ju jättebra nu när det är typ halva priset!

Provade ett par Replay som jag la undan till imorgon. Tänkte släpa med mig Henke och se vad han tycker.

Nu ska jag fortsätta mitt maraton! Eller, det blir ett avsnitt, sen är det dags för Criminal Minds!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0