Seche Vite = Bäst!


Åh, detta måste vara världens bästa topplack! Har hört oerhört mycket positivt om detta topplack, så jag var ju bara tvungen att prova! Det var kärlek vid första ögonkastet!

Det torkar oerhört fort! Ni vet vanligtvis när man målat naglarna och ska t.ex. ta på sig skor tre timmar senare och man river sönder hela lacket bara för att det tar TIMMAR innan det är helt torrt genom hela nageln. Det problemet är som bortblåst med Seche Vite!

Man applicerar topplacket medan det vanliga nagellacket fortfarande är blött. Var bara inte riktigt lika optimist som jag, för jag förväntade mig att det skulle vara snustorrt direkt, så jag sabbade en nagel.. ;) Men ge det kanske 10 minuter så är det verkligen stenhårt! Då har det torkat genom hela nageln, och du kan göra vad du vill!

Såhär skriver Kicks om produkten:
"Ett snabbtorkande överlack som har vunnit en rad utmärkelser och anses av många vara världens bästa överlack. Patenterad formula ger en enastående glans och skyddar både nagellacket
och nageln."


Finns att köpa hos Kicks för 120 kr. De har just nu kampanj på Seche Vite, 99 kr!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0