Min nya bikini!

Har haft en fullspäckad dag idag! Och vilket vackert väder!

Började med att träffa min handledare kl 11 på Arbetsförmedlingen. Tog min nya cykel dit. (Åh, vad jag älskar min nya cykel!) Det gick väldigt bra. Hon blev nog förvånad över att jag faktiskt hade med mig alla papper som hon frågade om. Hehe. Tyvärr verkar det som om det inte räcker med mina sjukintyg för att min skadade axel ska godkännas, utan ett enskilt läkarintyg. Kan bli tufft.. Hade fyra läkare på två månader, varav den sista är stationerad i Stockholm... Får se, hoppas jag inte behöver läkarintyget.. Riskerar annars att tvingas söka just de jobb som gjorde att jag tvingades sluta på jobbet. Onödigt...

Hur som! Efter det tog jag en latte och gick på stan. Fikade på Bageriet med Henke och Huttan. Det var riktigt skönt, dock aningen blåsigt. De skulle senare vidare för att fiska, så jag gick en liten runda på stan helt ensam. Trevligt faktiskt. Får man gå i vilka butiker man vill =) Sökte ett jobb på stan och shoppade lite.

På Lagerhaus köpte jag en liten skål att ha nycklar i och en måttsats i lösa delar.
Sen gick jag in på New Yorker för att kolla efter en bikini. Har märkt att den envisa trenden med triangelbikini har avtagit lite, så nu finns det faktiskt annat att köpa!

Hittade en urfin bikini iaf på New Yorker.
Hade lite problem att hitta rätt storlek på underdelen, men plötsligt fanns där en. Antagligen någon annan som roffat åt sig den och sen hängt tillbaka den. Lycka!

Överdel, 139 kr. Underdel, 99 kr.

Kommentarer
Emily

Jättesnygg bikini!!

2011-04-27 @ 08:40:53
lovisa

vilken fin!

2011-04-27 @ 09:08:03       Blogg: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Albin

Snygg blogg! Läget med dig då? :)

2011-04-27 @ 09:10:34       Blogg: http://nallou.blogg.se/
Maja

Fina färger:)

2011-04-27 @ 09:27:47       Blogg: http://mcaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0