Dramatic och Stardust

Jag älskar min nya ögonskugga från MUS, nämligen Dramatic! Otroligt fin färg!

Jag har använt den två gånger, i samma sminkning. Var så nöjd första gången att jag var tvungen att göra samma sminkning en gång till! ;)

Tyvärr har jag inga bra bilder på sminkningen. Första gången hade jag alldeles för bråttom iväg för att hinna ta några kort. Andra gången var jag också väldigt stressad iväg, så hann bara skjuta av några snabba bilder som inte blev så bra... 

Jag kommer göra om denna sminkningen när jag har mer tid, och lägga upp den igen.

Dessa skuggor har jag använt: Stardust från TiKei. Dramatic, Cookie och Satin från MUS.

Tog dessa bilder lite snabbt på toaletten på en fest... Återkommer med nya fina!
Kommentarer
elin - foto -

snyggt!

2011-04-15 @ 16:00:43       Blogg: http://elinsrunaway.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0