Vitamin E från The Body Shop


Efter att jag varit på ansiktsbehandling på Atlantis Spa, och kände effekten av en riktigt bra peeling och ansiktsmask, beslutade jag mig för att börja använda sånt även hemma.

Efter att ha kollat runt lite valde jag att prova The Body Shops Vitamin E-serie:

Vitamin E Hydrating Toner - 139 kr
Ett skönt uppfräschande och fuktighetsbevarande ansiktsvatten som avlägsnar de sista spåren av rengörare, makeup och smuts utan att torka ut huden. Ger huden en sammetsmjuk känsla och förbereder den för att ta upp fuktighetsbevararen på bästa sätt Lämplig speciellt för dig med normal hud.

Vitamin E Cream Exfoliator - 175 kr
En lätt och krämig exfolierare för ansiktet som djuprengör och avlägsnar döda hudceller utan att irritera huden. Gör huden omedelbart mjukare och lenare. Passar särskilt bra för dig med normal hud.

Vitamin E Sink In Moisture Mask - 173 kr
En lätt krämig mask med skön gelékonsistens som känns skönt svalkande på torr och stram hy. Är direkt fuktighetsbevarande och mjukgörande och hjälper till att göra huden skönt smidig. Lämplig både för dig med normal hud och du som har lite torrare hud.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0