Lite update

Jag blev ju sjuk i alla fall... Låg hemma i två dagar. Som tur var blev jag inte sådär dödssjuk så man blir sängliggandes i en vecka.. Nej, jag sov till fyra på eftermiddagen. Drack massa te. Sen efter två dagar är jag nu på benen igen!

Erika, min gamla gymnasiekompis som bott i Holland med sin respektive de senaste två åren, kom lite spontant in på en utbildning i Nässjö nu. Men med den bostadsbrist som finns i Jönköping så beslutade vi att hon får bo hos oss ett tag. Och hon såg till att jag kom ut i friska luften igår. Vilken verkligen var välbehövligt efter att ha legat instängd i två dagar! 

Det blev en del shopping faktiskt. Köpte en skjorta, topp och kofta från Carlings. Topp, halsduk och örhängen från Gina Tricot. Örhängen och tesilar från Indiska. Bilder kommer senare!

Väntar och väntar på mitt paket från lyko.se. Tycker minsann inte att det var särskilt snabb leverans... Vill så gärna testa produkterna imorgon, när man ska fixa till håret lite... Aja, får väl se om det dyker upp...

Hur som. Nu har man jobbat fem timmar. Vart på golvet nästan hela passet. Så man är allt lite mör. Handlade lite efter jobbet, så nu ska jag äta lite thai-nudlar från vårt Thai-tema på Lidl!

Imorgon imorgon... Jobbar 7-13. Inte en minut längre! Sen ska man hem och städa så det blir skinande rent, för på söndag blir det visning! Så på kvällen blir det partyparty! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0