Förbannade smärta...

Detta blir ett kort inlägg för att jag är trött, har ont och är helt svimfärdig...

Ända sen semestern var slut har axeln bökat med mig. Den var väl inte van vid att jobba hårt. Men nu den senaste veckan har det skenat iväg totalt. Har ont dygnet runt. Speciellt på jobbet är smärtan extrem och total... Jag har ingen kraft i armen. Smärtan har gått ner i handen, och gör att jag får svårt att greppa pengar och kvitton.

Jag orkar inte mer! Idag fick väl hjärnan nog... Började mitt 5-timmarspass med att sitta i kassan i två timmar. Numera hugger smärtan så fort jag sätter mig i kassan. Och efter mina nu två timmar var jag totalt förstörd.

Jag sa åt tjejerna att nu kassa-vägrar jag. Gick in i personalrummet. Fick en ångestattack och började gråta hejdlöst. Var helt svimfärdig. Efter ca en halvtimme kom min chef in. Jag fick lov att gömma mig på lagret och jobba där sista två timmarna. Och då gick det bättre. Men det tog en bra stund innan gråten försvann helt.

Imorgon skulle jag egentligen ha varit ledig, men pga sjukdom har jag nu tvingats ta ett pass. Men men. Har många tjejer att jobba med, så det ska väl gå bra. Även om jag känner att jag verkligen, verkligen, hade behövt vara ledig...

Ska dessutom till sjukgymnasten imorgon. Ska passa på att ta ett seriöst snack med henne.
Det kan inte fortsätta såhär... Det går bara inte...



Kommentarer
Anna O

skickar världens största kram till dig <3

du får den irl när vi ses på fredag.

Tycker så synd om dig vännen.

2010-09-15 @ 21:14:26       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0