Garnier Eye Roll-On

Jag är faktiskt lite sugen på att testa denna. Självklart dissade jag den så fort jag såg reklamen. Hallå, den kan väl ändå inte funka?
Men så har jag hört vänner som testat den, och faktiskt blivit positivt överraskade. Så, why not? Ska försöka komma ihåg den nästa gång jag drar ner till stan. 

Någon som testat denna? Vad tyckte ni?

För övrigt har det vart fullt upp idag.. Först ner till Smålands Plattsättning i Nässjö för att välja ut allt kakel till badrum och hall. Vidare och välja färg på väggarna. Käka lite pizza. Sen har lillasyster vart här och kollat smink och frisyrer inför morgondagens stundande bröllop. Börjar man bli lite nervös? Ja...

Sjukt trött är man nu alltså... Kan inte alls fatta att klockan bara är åtta... Dricker en kopp kaffe för att få igång hjärnan igen. Sen ska jag duscha, måla naglarna och plocka fram allt som ska med imorgon. Sen ska jag vila...




Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Jag är med nyfiken på Garnier Eye Roll-On.

Om du testar den så måste du skriva vad du tyckte om den!:)

2010-10-09 @ 20:46:55       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/
Jenny - Hugos mamma

Jag är med nyfiken på Garnier Eye Roll-On.

Om du testar den så måste du skriva vad du tyckte om den!:)

2010-10-09 @ 20:47:31       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0