Effektiv hundleksak



Idag har man spenderat heeela dagen hos storasyster med familj. Mitt festprogram till deras bröllop försvann när Henkes dator kollapsade. Så idag fick jag snällt göra om allt. Som tur var hade vi en utskriven prototyp, så det var relativt lätt att göra om det. Men det tog tid! En hel dag framför datorn är lika med en övertrött, slutkörd Linda med skrämmande ont i axel och rygg...

Imorgon blir det ett till besök till syster. Så på förmiddagen ska jag nog skriva ut alla 40 kopior här hemma, innan jag sticker dit så vi alla hjälps åt att montera skiten...

Lillasyster var med idag också. Var trevligt att ha henne där, även om ingen av mina systrar kunde hjälpa mig så mycket med designen och arbetet av själva festprogrammet. Men imorgon blir det andra bullar! Så hoppas verkligen lillasyster följer med då också, får DÅ behöver vi VERKLIGEN hennes hjälp...

Nu ska jag försöka skriva ut iaf ett ex av festprogrammet. Se så allt blir bra. Sen lägger jag ner all verksamhet för dagen, och ska slappa framför tv:n med min sjukling till sambo...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0