Spelat Wii med lillasyster

Idag var nog den värsta natten ever... Pga axeln och sjukskrivningen så har denna nattugglan vänt på dygnet. Jag lägger mig kanske runt 3-4 på nätterna... Inatt la jag mig halv fem. Två timmar senare hade jag fortfarande inte somnat. Hade så ont. Var pigg... Till slut somnade jag ändå.

Vid 12 smsade syster och ville att jag skulle komma och spela Wii hos henne. Sov lite till. Vaknade halv ett. Då ser jag hur Duchess spinner och myser med Donna och tvättar henne i ansiktet och på huvudet. Sååå sött!

Hur som... Henke hade snott med sig bilnyckeln, så jag fick lämna djuren hemma och cykla till syster. KALLT! Hon hade köpt den här röda limited edition Wiiet med bl.a. Nya Super Mario. Sååå himla kul! Syster bara dog hela tiden, men det var kul iaf! =) Det var inte sådär överdrivet überstylat som många nya tv-spel är, utan det var ändå rätt så old school a la Nintendo 64. Kul som attan!

Kommentarer
Veronica [♥Gravid v37♥]

Amen ååh, de wiiet är ju bar sååå snyggt!! :D Själv har vi det vanliga vita ;) HAHA, jag önskar mig nog också en massa presentkort och en himla massa grejer till bebis :) men mest av allt önskar jag mig en frisk liten bebis som kommer till världen utan några komplikationer, tror inte jag kan önska mig något bättre i julklapp detta året faktiskt :)

2010-11-18 @ 22:00:19       Blogg: http://thisisshit.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0