Paketkalender!

Igår var man julskyltningen i Jönköping. Hade sån tur med vädret! Det snöade så vackert och det blåste nästan ingenting. Handlade inget, men det var mysigt. Fick lite glögg, köpte lite brända mandlar. 

Sen tvingade jag med mig Henke till storasyster. Hon hade visst en tack-för-all-hjälp-med-bröllopet-och-allt-annat-under-året-present till mig (och lite till Henke med såklart...) Men den vägde visst mycket, så var tvungen att ta med mig musklerna, alltså Henke =)

Och syster har vart så söt och fixat en paketkalender åt mig! Precis som för två år sen, fast denna är fetare ;) Vi har tjuvöppnat nr 1, men jag väntar med att lägga upp det här.. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0