OPI's Russian Navy

Jag har provat mina nya OPI-lack lite nu, men inte hunnit blogga om dom. Detta är ett av mina favoritlack, av de fem jag har. Det är mörkt skimrande blått, men i solljuset skiftar det mot lila och grått. Läckert! Jag ääälskar OPI's lack! De täcker sjukt bra, och håller sjukt länge.
OPI's Russian Navy.
Har en ny laptop utan PS, så bilderna är inte redigerade.

Och så till lite goda nyheter! Jag hade möte idag med både min läkare och min chef. Och jag ska äntligen få en röntgen! Så ska jag till en ortoped på torsdag med, så förhoppningsvis får jag lite mer svar. Är nu sjukskriven en månad istället för en vecka i taget.

Det pikas lite över att jag var på skidsemester i våras, och bowlade nu i höstas. Men jag säger som jag alltid gjort. Resan bokades innan mina besvär, jag kan inte ens åka skidor, jag följde med för att mina sex vänner ville åka, och så Henke kunde få åka snowboard. Jag grät mig till sömns om nätterna pga smärtan. Jag åkte i barnbacken två HALVdagar av sju...

Bowlingen var en sista-minuten-lösning på min systers möhippa då alla tackade nej kvällen innan möhippan. Jag fick då avboka planerna och komma på något som inte behöver bokas flera veckor i förväg; bowling. Jag testade att använde en arm. Då det var för jobbigt använde jag barnklotet och båda händerna för att lindra smärtan. Jag hade aldrig bowlat om det inte varit för att det var min systers möhippa. Jag har inte bowlat på år och dar, och har inga som helst planer på att göra det igen...

Så... Jag har offrat en timme på ett helt år för min syster, fy mig!
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Gud vad snyggt nagellacket var!:)

Hoppas det går bra hos ortopeden, vet hur det är att ha problem!:(

2010-11-02 @ 19:30:48       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0