Nyöppnat i Jönköping

Idag var jag inne i stan. Det har öppnat lite nya butiker sen sist jag var inne, så ville se hur det såg ut.

New Yorker hade massa fint! Två våningar fyllda med fina jackor, toppar, jeans m.m. De hade massa fina underkläder som jag ska titta närmare på. Hittade även en supersnygg jacka! De har jättebra priser, men för tillfället har jag inga pengar att shoppa för...

Deichmann Sko hade jag tidigare inte hört så mycket om. Efter deras senaste tv-reklam spanade jag in hemsidan. Massa fina skor till bra priser! En stor och rymlig lokal med rad efter rad med skor! Och massa finfina billiga väskor! Hittade två par stövlar som jag vart sugen på, men avvaktar lite...

Sen var det en inredningsaffär som jag tyvärr inte minns namnet på. Mindre lokal. Lite trångt, men mysigt. De hade även en hel del blomster, tillägnat julen. Även tomtar och annat julpynt. Ljus och dekorationer. Fint!

Lagerhaus ska öppna snart med. Kikade in genom fönstret, och det såg ut som om de har massa fina saker där med! De öppnar sina dörrar 25e november.

Har vart duktig idag. Var uppe på jobbet och handlade och sa hej till jobbarkompisarna. Saknar dom... =( När jag kom hem tog jag ut Donna. Gick sen upp på vinden och hämtade vinterskor. Skönt! Gick in till Henkes päron och hämtade deras post och lite av vår skit som blivit liggandes hos dom.

Imorgon förmiddag har jag äntligen telefonmöte med läkaren. Har inte hört av honom på två veckor. Detta trots att han skulle ringa tillbaka till mig efter vårt senaste samtal, för två veckor sen... Har just nu ingen aning om hur det ligger till med röntgen, min sjukskrivning eller framtidsplaner... Suck...
Kommentarer
Jonna

D Moda hette inredningsbutiken :P

2010-11-22 @ 23:56:35       Blogg: http://jonnapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0