Spontant biobesök

Jag har vart lite nere i dagarna. Vet inte varför. Känner nog mest att man står på en liten fläck i livet och bara trampar utan att komma någonstans. Jag behöver en förändring. Något måste hända...

Hur som... Har som sagt vart lite nere. Och Henke ville muntra upp mig. Så när jag kom hem från jobbet igår eftermiddag så sa han att han hade lite planer.

Jag hade ingen som helst ork. Ruggigt trött (sov två timmar den natten) och inte alls på humör. Men jag sov lite middag, sen mådde jag bättre =)

Vi skulle ätit lite kinamat, men jag tog sån tid på mig att göra mig iordning, så det hann vi inte. Vi käkade på Max istället! Och det var faktiskt riktigt trevligt. Stannade upp en sekund och kände mig varm inombords. Tänk att något så litet kan göra en glad. Smakade deras lyxmilkshake. Mumma! =)

Sen gick vi på bio! Prince of Persia. Jag tyckte den var bra, spännande hela vägen. Henke har spelat tv-spelen, så han var lite besviken, men tyckte ändå den var bra. Så det var mysigt!

Visst är det härligt att bryta vardagen lite, sådär mitt i veckan? =)

Nu är det helg! Imorgon jobbar jag 7-12, sen blir det Jönköpings marknad! Och på kvällen ska det tittas på Eurovision Song Contest. Inte för att det är värt att se när värdelösa Anna med sin värdelösa låt inte ens kunde fixa kvalet.... Otippat? Inte ett dugg.....

På söndag ska nog jag och Henke på en roadtrip =) Vi ska till ett shoppingcentra någon mil utanför Helsinborg och shoooooppa! Sometimes life is gooooood.




Kommentarer
Anna O

Tråkigt att läsa att du känner dig nere.. :( Får se om vi kan hitta en ny dag och fika på och prata om allt mellan himmel och jord.

Många kramar Anna

2010-05-29 @ 18:39:55       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0