Nu är det dags!

Äntligen dags för kryssning!!

Idag jobbade jag 15-20. När jag kom hem så skulle jag äta och duscha.
SEN fick jag lov att packa... =) Började packa ca kl 22. Gott om tid, eller hur? ;)

Nu tror jag iaf att jag är färdig!
Kläder, ombyte, skor, smink, necessär, vågtång, schampoo, alkohol... 
Inget jag glömt? *hmmm* 

Ska packa ner datorn också, eftersom jag står för musikunderhållningen på båten! ;)

Det var nog allt jag hade att säga!
Stänger ner bloggen över helgen, återkommer på måndag! =)

Nu: måla naglarna, se en film, sen sova...

Party weekend! =P




Kommentarer
Jenny

Hoppas du haft en bra party weekend!?:)

2010-05-23 @ 19:20:27       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0