Aaaatjoooo!

Nu är det dags att sova...

Dagen lite kort:

Både Henke och jag är förkylda. Henke har dessutom allergier på det... Stackarn...
Vi var uppe vid 11. Hos storasyster vid 13. Åt middag. Fikade.
Fixade inbjudningskorten till deras bröllop. Var hemma vid 20.30.

Har pimplat te idag, med honung. Gott för halsen.
Avslutade kvällen med kvällsmat och film. Transformers 2, i blueray. Grym kvalité!

Blev ombedd att börja några timmar tidigare imorgon, så nu är det dags för sängen...

Igår vart det ju Singstarparty hos mig. Tänkte först ställa in pga förkylningen.
Men körde på istället. Blev dock väldigt lugnt för mig del, pallade inte...
Så när alla andra drog till stan så gick jag och la mig! Gud vad skönt det var!

AAAAATJOOOOOOOOOO!!!!! Fy fan... Ögonen rinner. Snoret forsar.
Det slår lock för öronen, och det försvinner inte! HATAR att vara förkyld!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0