Zuri

Efter att ha haft Chili, lånekatt nr 2, i ett dygn så åkte Henke ner med honom till uppfödaren. Henke klarade inte av honom. Han fick då också veta att vi inte fick ta Rapunzel, tyvärr. Däremot ska Venus omplaceras, Rapunzels dotter. Vet dock inte helt 100 om det är henne jag vill ha. Vi ska fundera till helgen.

Har hittat en cornish som jag blev helt kääär i.. Zuri heter hon. Hon vart först bokad, men nu är hon åter till salu. Har pratat med uppfödaren några gånger. Zuri är väldigt populär, men uppfödaren har ännu inte hittat rätt hem till henne.
På torsdag ska vi åka och titta på henne! Det är en annan familj som också ska titta på henne ungefär samtidigt, så får se ifall man krockar med dom... 
Hoppas hon är lika fin i verkligheten som hon är på bild! =)

Annars då... Har börjat jobba som vanligt igen. Har dock haft rätt korta pass än så länge. 4-5 timmar. Efter två timmar strejkar armen. Då måste jag ta en time out på 5 minuter, så är jag redo igen. Men får nog försöka ta det rätt lugnt ett tag framöver. Fortsätta gå till sjukgymnasten. Så får vi hoppas det försvinner snart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0