The Body Shop

Äntligen har jag haft ett dagspass på jobbet! Vilket innebär att jag inte tvingas vara instängd på jobbet heeela dagen, utan att jag slutade kl 14 och hade massa tid till roligheter =)

Jag åkte först till sjukgymnasten. Har haft några tuffa dagar på jobbet och behövde "fixas".

Sen åkte jag, Henke och syster till stan. Åt på Mackmakeriet.
Henke köpte träningsskor. Dom hade rea på Team Sportia.

Jag hade Tag 3 betala för 2The Body Shop. Det var sista dagen det gällde, så snacka om att vara ute i sista minuten! Det var ändå en del jag ville ha därifrån, så det passade ju bra!

Peppermint Reviving Foot Soak, 159 kr
Peppermint Cooling Foot Lotion, 139 kr
Shea Whip Body Lotion, 165 kr

Sen åkte Henke hem. Jag och syrran gick till HM. Jag hittade en urläcker blå jacka!
Syrrans tanke var väl "Mjooo.... Men den är ju blå...."
Men jag tycker den var riktigt cool! Såå jag! Sen finns den ju faktiskt i svart med.. =)
En lite tunnare kortare vårjacka. Himla fin. Blev inget köp. Får se senare... Vad tycker du?




Kommentarer
Jenny

Älskar The Body Shop!:)

Visst är det skönt med männen hemma, men toppen att dom fått jobb.

Vad jobbar Henke med?

2010-04-02 @ 12:23:00       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0