Tar tag i träningen!

Som tur är så blev inte axeln skadad pga mitt fall förra helgen. Sjukgymnasten kom fram till att jag har ju dragits med en inflammation i ett halvår. Men den hade inget att göra med mitt fall, det var en separat skada, som läker mycket snabbare.

Jag känner mig bättre i axeln, men fortfarande inte helt bra. Men tillräckligt för att ta tag i träningen! Nu finns det ingen anledning med att vänta!

Så det blir nog fyra pass denna veckan!
Onsdag: Core och yoga (pust)
Fredag: Medeljympa
Söndag: Ki-jympa

Har varit hos Henkes mormor och morbror idag och ätit middag. Som vanligt blev det middag, följt av efterrätt, och som avslutning kaffe och kaka. Lagom mätt efter det kan man ju säga...

Nu ska det städas lite lätt. Är fett trött, men lite måste ändå göras. Vi lämnade ju tillbaka Rapunzel igår. Dom skulle faktiskt överväga att låta oss ta Rapunzel. Annars ska hennes dotter Venus ändå omplaceras. Hon ser precis ut som Rapunzel, fast lite mörkare. Och har precis samma personlighet och gosfaktor.

Snart kommer uppfödaren hit. Dom har vart på utställning i Stockholm, och på vägen hem stannar dom här för en välbehövlig kopp kaffe och för att lämna lånekatt nr 2. Jag är ju lite osäker på om jag vill ha en devon eller cornish. Rapunzel är en devon. Så nu ska vi få låna Chili, som är en cornish. Hoppas det går lika bra!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0