Smink & våfflor!

Eftersom jag hade fullt upp igår hann vi inte äta våfflor här hemma. Det måste man ju göra när det är våffeldagen! Hur som, vi åt våfflor idag istället! Så fick vi inviga Disney-järnet vi fick av storasyster med familj! Man kan göra både järnmackor och våfflor i det. Vi har hittills bara använt mackjärnet. Så söta våfflor blev det!

Jonna tyckte min sminkning på personalfesten var så snygg. Och ja, jag var rätt nöjd faktiskt. Så här kommer en bild =) Jonna är fotografen.

Imorgon ska vi åka och titta på en kattunge! Uppfödaren ringde mig idag. Två av hennes kattungar ska få sin sista vaccination imorgon, för de ska hämtas nu i helgen. Så hon frågade om hon skulle vaccinera Zuri också. För isf, om vi vill (och uppfödaren gillar oss) så får Zuri följa med oss hem redan imorgon =) Ojoj.. Nu är det nervöst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0