Skrivbordsunderlägg

Vilken dag det har varit! Jag skulle gått med mamma runt Rocksjön i förmiddags.
Men hade gått och blitt sjuk, så det vart inget med det...

Istället fikade jag med Anna och hennes vän Johanna, som just flyttat hit från Skövde.
Blev en macka och två koppar kaffe.

Sen åkte jag hem en snabbis och bytte om. Började bli varmt..
Sen träffa Zandra för shopping och fika. Wienerbröd och ytterligare två koppar kaffe...

Men var inte färdig för dagen än. Fika med Linn. Scones och ännu en kopp kaffe...

Så det har vart full rulle mellan 11-20. Underbart väder, underbara vänner!



Denna bilden har jag som skrivbordsunderlägg, tycker den blev så fin:







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0