Skopunkten

Jag behöver verkligen nya skor... Jag vet, jag har mängder... Men det är bara skyhöga partyklackar hela bunten... Jag behöver ett par vardagsklackar, gärna lite gladiatormodell. Och även ett par platta, även där gärna gladiatormodell. Jag äger bara ett enda par platta skor, och det är mina sneakers... (=vaaarmt...)
Dessa kostar 299 kr på Skopunkten. Jag har alldeles för smaka fötter för att ha skor med massa remmar. Men dessa satt som gjutet, och var sköna som attan! Det skulle nog kunna bli mina vardagsskor! Fanns de i min storlek när jag väl skulle köpa dom? Icke... *suck*
Sååå snygga sandaler! Kostar 299 kr. Men jag hade samma problem med dessa som alla andra miljoner sandaler jag provade... Dom är alldeles för breda! *suuuck*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0