Shopping på Gina Tricot

Idag blev det många inlägg! Har haft fullt upp idag, eller kanske inte...
Skulle städat hemmet och bilen, men blev shopping, softa och middag ute istället...


Tog en snabb runda på stan. Skulle in på Gina Tricot för att visa Henke ett par billiga jeans som jag ville ha hans godkännande på. Han har alltid velat att jag ska ha ett par ljusblå jeans som nästan ser målade ut, ni vet... Och nu trodde jag att jag hittat dessa. Han gillade modellen, jag provade, och vi dissade dom båda två... Satt inge bra... Men trippen var inte helt bortkastad. Fick nämligen syn på en snygg skjorta, som fick följa med hem istället =)

Vidare tog vi en liten fika/lunch med ett annat par. Pratade lite och fick något i magen.
Det behövdes..

Vidare åkte vi upp till Elgiganten. Köpte ny router och usb-minne. Routern ska vi lämna tillbaka imorgon dock.. Den dög inte. Nu när Clion typ är "min" bil, så tänkte jag investera i en ny bilstereo. Den vi har nu har fått fnatt... Så då tänkte jag köpa en som man bara kan stoppa ett usb-minne i =) Smidigt! Såå, usb:n har jag nu. Bilstereon har dom inte i butik, så den får jag beställa från nätet.

Efter att ha tvättat en maskin med jeans så drog vi till Velvet Lounge, för att avsluta dagen med en härlig middag. Och trevligt var det! Mycket god mat, efterrätt och inte allför mycket folk. Me like.

Om vädret tillåter imorgon så ska Clion städas! För lääääängesen köpte jag nya bilmattor, så förhoppningsvis kommer de på plats imorgon.

Det var allt för idag. Massa inlägg och massa update senare så tackar jag för mig! =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0