Paket från Bluebox!

Äntligen har det kommit! Eller, äntligen... Beställde i förrgår kväll, så det gick fort.

Har väntat länge på att lägga min beställning på Bluebox. Var en produkt som var tillfälligt slut som jag väntat på ska komma in i lager igen. Och just som jag tänkte ge upp och beställa ändå, så vips så fanns den där igen! =)
Grejerna är verkligen superfina!

Kortspel - Jag har aldrig: 99 kr
Glasmarkörer - Daisy (8 st) : 125 kr
Glasmarkörer - Party People (12 st): 75 kr
Spel - Tjejmiddag: 219 kr
Dörrstopp - Lönnlöv, grönt: 129 kr
Rice - Miniburkar (3-pack): 25 kr

Totalt inkl. frakt: 721 kr


Från början blev det lite dyrt, så fick ta bort två produkter.
Ananasskivare och en tesil i form av en blomma (som numera även finns på Iems).

Jag är supernöjd! Dörrstoppet ligger redan vid badrumsdörren =) 
Alla fattar ju inte att man har katt som behöver komma in till sin låda... ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0