Makeup heaven!

Detta paket hade hittat till min postlåda idag! En mängd prov på ögonskuggor från Tikei!

Jag kan ju förklara lite närmre. Jag mailade Tina på Tikei om hon ville länka till min blogg. Hon har en lista på sin hemsida med bloggrecensioner. Hon blev så impad av mina sminkningar och mina foton, att hon ville att jag skulle hjälpa henne med ett smingalleri till hennes hemsida. Så hon skickade prover på alla hennes skuggor, plus höstens lanceringar, så nu har jag att göra! =)

Det ska bli jättekul! Jag skulle gärna pröva att experimentera på andra, så vill ni bli sminkade, kontakta mig! =)



Kommentarer
Jonna

Jag kan ställa upp! :D Låter sjukt kul och jag gillar att bli sminkad! ;P

2010-06-30 @ 11:44:21       Blogg: http://jonnapersson.blogg.se/
Jenny - Hugos mamma

Vad roligt, hade jag bott närmre så hade du gärna fått sminka mig!:)

2010-07-04 @ 16:45:41       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0