Dagen i korthet

Jobbade 6-13. Höll på att försova mig... Klockan ringde ju inte! Hade ställt den på fem. Som tur var hade Henke vart så snäll och ställt sin klocka på halv sex, bara för min skull. Så då vaknade jag!

Jobbet gick bra. Mycket folk, men lugnt och fint. Frågade om jag kunde sluta en halvtimme tidigare om jag skippade lunchen, och det gick bra! =) 

Vart trött och sliten när jag kom hem. Fötterna värkte. Drack lite underbart gott Kahls-kaffe. Fixade lite mat, piffade till mig lite.

Sen åkte jag till sjukgymnasten. Sjukt skönt att axeln är mycket bättre nu! Visst, den gör sig påmind lite då och då. Men inte alls lika ofta och intensivt som innan. Började med två besök i veckan hos sjukgymnasten. Sen en gång i veckan. Nu varannan vecka. Men nu var det nog tre veckor sen sist =) Skönt!

Efter sjukgymnasten blev det fika med Helén, Anna och lille Oskar. Linn försvann... Dök aldrig upp... *hmmm* Trevligt iaf, satt och snackade i ca två timmar. Spöregnade!

Skjutsade hem Helén. Regnet fullkomligt öste ner när jag kom hem. Sprang in, kopplade Donna, tog fram paraplyet. Gick ut, då hade det slutat regna =) Tur! Donna gillar iiiinte regn...

Nu ska jag bara softa resten av kvällen! Gött!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0