Massa shopping!

Så underbart att äntligen få lööööön! Träffade Zandra på stan idag för en fika. Passade självklart på att shoppa lite! Helt otroligt att man faktiskt hittar kläder när man dessutom har råd. Annars brukar allt fint dyka upp när plånboken är snustorr... Hittade dessutom massor på rea, stolt över att jag lät bli att köpa allt =)
Skjorta från Carlings, 299 kr.
Topp från Carlings, 99 kr.
Jeansshorts från ONCE, 124,50. Rea!

Är supernöjd med mina inköp! Skjortan är underbar, och shortsen ääälskar jag! Sen blev det lite annat smått och gott också. Köpte mascara på Kicks, kaffe från Kahls, kaffemått på Åhléns.

Kvällen har jag spenderat med Henkes mor och Henkes brorsas flickvän. Vi har suttit på altanen och fikat och ätit lite gott. Plötsligt börjar vi höra misstänksamma stönande ljud. Kan det vara....? Nääää, det är säkert bara en hund. Lyssnar lite till... Nope... En bebis som gråter kanske? Nnnnnope... Ljudet kommer med några minuters intervall. Jepp, det där var garanterat ett stön. Efter ca 30 minuter konstaterar jag att nu kommer hon minsann. Och att hon gjorde! Hela innergården, nej hela grannskapet, måste ha hört henne..... Ojojoj, vi kunde inte låta bli att skratta. Killen fick jobba kan jag lova...

Så, grannen... Nästa gång kan ni väl stänga fönstret?!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0