Fructis vs. Just Glow

Innan var jag i desperate behov av schampo. Mitt var helt slut. Jag köpte ett silverschampo hos frisören sist jag var där, men ska varva det med vanligt schampo så det inte sliter för mycket på håret.

Tänkte iaf testa Just Glow. Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag just köpt det.

Nu har jag iaf testat den, och jag rådissar Just Glow! USCH och TVI! Mitt blekta hår kräver mer än vad Just Glow kan leverera. Fick ta extremt stora mängder schampo och balsam för att det ens skulle gå in i håret. Efteråt kändes ändå håret torrt och slitet.

Så nu har jag köpt Garnier Fructis, som jag använt tidigare. Me like! Myyycket bättre! Behöver bara en liten klick, och håret blir mjukt och lent! Så ut med Just Glow! In med Fructis!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0