Tjejsnack #37 - Decemberslut

Vad fick du i julklapp?
En hel del. Värt att nämnas är två par klackar från Scorett, spelet Hönan eller Ägget och presentkort.

Vem firade du julafton med?
Min familj. Päronen, tre syskon, två syskonbarn, farmor, svåger, Henke och Donna.

Vad var det bästa med julen i år?
Presentöppningen. Då det viktiga inte längre var själva presenterna, utan att pricka skräpet i skräppåsen... =P

Vad ska du göra på nyårsafton?
Jag var på Stora Hotellet. Tre-rätters, underhållning, mordmysterie, tolvslaget på Piren.

Nyårslöften eller inte?
Mitt nyårslöfte är att jag inte ska börja träna! Man håller ju aldrig det man lovar, eller hur? ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0